Ieškoti šiame dienoraštyje

Malda Už Pinigus

Kiekvieną mėnesį nėra malonu alkani, negausūs ir reikalingi.

Dėl šios priežasties ši malda turėti pinigų padės jums išreikšti save Dievo akivaizdoje..

Čia neprašausite iš Dievo dėl likimo, bet paprašysite pagalbos padengti savo išlaidas ir padėti kitiems.


Malda Už Pinigus

Labai gerai meldžiuosi taip:

Dangaus tėvas,

Šiandien ateinu prieš jus melstis už savo finansus.

Retumas man nuolat kelia grėsmę.

Kiekvieną mėnesį kenčiu, nes trūksta.

Aš nusižeminu prieš tave, nes žinau, kad esi gausos Dievas.

Tu esi Dievas, kuris dovanoja meilę ir gailestingumą.


Aš žinau, kad geras ir blogas laikas ateina visiems.

Duok man išminties žinoti net tada, kai laikas atmesti pinigus ir turtą.

Noriu išvengti visų keiksmažodžių dėl savo finansų.

Geriau gyvenčiau išminties, o ne pinigų šešėlyje.

Aš žinau, kad tavo išmintis suteiks man gyvybės.

Padėkite man nepriklausyti nuo pinigų, kaip mokėte savo mokinius.


Padėkite man suprasti, kad pinigai nėra mano draugas.

Padėkite man niekada nepakliūti į meilės pinigų klaidą.

Niekada nenoriu elgtis kaip plokštesnė.

Aš nenoriu daryti pasiteisinimų, kad gaučiau pinigų iš kitų.

Neleisk, kad teikčiau pirmenybę pinigams labiau nei tu, dieve.

Aš nenoriu žlugti kaip Judas, padovanodamas jums 30 sidabro gabalų.


Jei per klaidą gaunu daugiau pinigų, nei turėčiau užsiimti verslu, aš juos grąžinu.

Kai tu mane palaiminsi, aš skolinsiu pinigus tavo skurdžiai gyvenantiems žmonėms.

Bet aš neveiksiu skolintojo, kuris imasi palūkanas.

Jei turiu dienos darbininkų, aš visada mokėsiu jiems tą dieną, kai jie dirbo.

Mano darbuotojai NĖRA manęs skųsdamiesi, nes aš jų nepažeisiu.

Niekada nepriimsiu pinigų, kad kam nors pakenksiu.


Aš nepriimsiu kyšio, kuriame dalyvautų nekalti žmonės.

Aš nepriimsiu blogų pinigų.

Nešvarūs pinigai greitai baigsis.

Aš neklysiu naudodamas pinigus kyšininkauti teisėjams ar valdantiesiems.

Aš nemokėsiu pranašams pateikti melagingų spėjimų.

Neprostituosiu savo kūno ir negausiu naudos iš prostitucijos, kad turėčiau pinigų.


Leiskite suprasti, kad meilė pinigams yra visų rūšių negandų priežastis.

Ir kad tie, kurie to trokšta, nuo tavęs nukrypsta.

Aš nenoriu, kad dėl pinigų daryčiau sau blogį.

Saugok mane nuo blogos reputacijos būdamas žinomas kaip kažkas, kuris myli pinigus.

Padėkite man pasitenkinti tuo, ką turiu.

Ačiū mano Dievui, nes tu man sakai: „Aš niekada tavęs nepaliksiu; niekada tavęs neatsisakysiu."


Man reikia pagalbos, kad būčiau tvarkingas finansuose.

Padėkite man atidėti dalį, kuri leidžia man pasidalinti su kitais.

Aš nebebus arogantiškas sakydamas, kad užsiimsiu verslu ir uždirbsiu pinigų.

Dabar nuolankiai sakau: „Dievas nori, aš tai padarysiu!“

Aš pasitikiu tavimi, mano Viešpačiu, todėl šiandien tave giriu, nes žinau, kad tu man padėsi ir vadovausi.

Ačiū už tai, ką padarysi, kad galėčiau išeiti iš stygiaus ir patekti į gausą.


Jėzaus vardu,

Amen.


Tai yra eilutės ir ištraukos iš Biblijos, kurios buvo naudojamos šiai maldai užrašyti, kad turėtų pinigų: Haggai 2: 8; 2 Karalių 4: 1-7; Patarlių 19:14; Bažnyčios 9:11; Patarlių 17:16; Luko 14:28; 2 Karalių 5: 26–27; Luko 19:13; Luko 19:16; Luko 19:24; Bažnyčios 7:12; Markas 6: 8; 1 Tesalonikiečiams 2: 5; 1 Timotiejui 3: 3; Bažnyčios 5:10; Mato 27: 5; Luko 16:14; 1 Timotiejui 6:10; Hebrajams 13: 5; Pradžios 43:12; Išėjimo 22:25; Leviticus 25:36; Leviticus 25:37; 5. Mozus 23:19; Įsižeidimams 24:15; Judo 1:11; Patarlių 13:11; Psalmų 15: 5; Mikas 3:11; Įsiutinimai 23:17 - 18; 1 Petro 5: 2; 1 Korintiečiams 16: 2; Morkaus 6:37; Apd 4:34; 2 Karalių 12: 5; 2 Karalių 12:14; Jokūbo 4:13


___________________________

Kaip gerai jūs atlikote šią Malda Už Pinigus - gausa ir NE menkumas!

Jei tai yra vienas iš nedaugelio kartų, kai meldei, ir tau patiko tai daryti; todėl kviečiame jus atsisakyti svarbiausios savo gyvenimo maldos.

Norėdami tai padaryti, spustelėkite šią nuorodą ir sužinokite:

Sakinys #1



___________________________

Tavo komentaras

Ką manote apie Malda Už Pinigus?

Palikite komentarus žemiau esančioje sienoje.

Ačiū, kad perskaitėte taip toli!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Prašome palikti klausimą arba gerą ir konstruktyvų komentarą čia.