Ieškoti šiame dienoraštyje

Malda Rasti Moters Meilę

Tai iššūkis kiekvienam vyrui, nepaisant amžiaus, socialinės padėties ar šalies, kurioje gyvenate, tai vis tiek yra iššūkis.

Malda rasti moters meilę padės jums išreikšti savo širdį prieš Dievą.

Pasirinkite linijas, kurios geriausiai apibūdina jūsų jausmus ir ketinimus.

Malda Rasti Moters Meilę

Melskitės supratę, ką sakysite, o ne tik pakartokite žodžius.

Neužtenka vieną kartą melstis; Biblija moko, kad turime reikalauti - Lucas 18:1-8

Mes rekomenduojame melstis kasdien, kol sutiksite tą moterį, kurią Dievas jums pristatys ir su kuria tuoktis.

Labai gerai, melskitės taip...

Dangaus tėvas,

Aš suprantu, kad turiu elgtis kaip vyras pagal tavo įvaizdį, kad gaučiau tavo palaiminimą.

Aš myliu ją, kad ji pasiektų dangų, o mano ištikimybė pasiektų debesis.

Mano bučiniai ir meilė patenkins jus labiau nei bet kokį kitą gyvenimo malonumą.


Mano meilė jai visada bus pastovi.

Mano sandora liks ištikima.

Aš visada atsimenu parodyti jos švelnumą.

Aš būsiu pora, kuri žino, kaip atleisti.


Aš būsiu užjaučiantis, lėtas pykti ir labai įsimylėjęs.

Kadangi myliu ją, neversiu jai nugaros, bet išmoksiu jos klausytis.

Noriu išmokti ją mylėti taip, kad ji visiems pasakotų apie mano meilę.

Padėkite man būti kūrybingu vyru, kad ji galėtų atrasti, kaip aš ją myliu.


Norėčiau būti tokia, kaip tu, Dieve, kad ji pirmoji padėtų jai, kai jai to reikia.

Padėkite mums išsiugdyti stabilią meilę praktikuodami atleidimą ir pašalindami skriaudą, kuri skiria.

Geriau valgyčiau daržoves, pagardintas meile, o ne mėsa su neapykanta.

Jei turėtume išgyventi sunkius laikus, niekada nebūtume atskirti vienas nuo kito.


Nors nesu tobula, prašau, kad ji niekada manęs nekenttų, tačiau su meile padengia mano kaltes.

Tai moteris, kuri mane domina ir palaiko mano darbe, projektuose ir įmonėse.

Kad ji yra mylinti moteris; Tegul jos grožis mane tenkina ir mane žavi tik meilė.

Tegul ji parodo neišsemiamą ir didingą dangų meilę.


Dieve, padėk man nutildyti sielą ir kantriai laukti.

Atmerkite akis, kad pamatytumėte moterį, kurią pasirinkote man.

Aš jumis pasitikiu ir žinau, kad jūs man suteiksite dorybingą moterį.

Ačiū Viešpatie, kad išgirdai mano maldą.


Jėzaus vardu

...Amen.



Tai yra eilutės ir ištraukos iš Biblijos, kurios buvo naudojamos kaip pagrindas rašyti šią maldą, kad surastų meilę moteriai: Psalmai 31: 7 - Psalmai 86:17 - Bažnyčios 9: 1 - Psalmai 31: 3 - Genesis 24 - Pradžios knyga 29 - Pradžios 1:26 - 1 Karalių 11: 1-2 - Psalmai 36: 5 - Saliamono giesmė 1: 2 - Psalmai 89:28 - Psalmai 33:22 - 1 Kronikų 16:34 - Psalmai 13: 5 - Psalmai 25: 6 - Psalmai 25: 7 - Psalmai 103: 8 - Psalmai 136: 12-18 - Psalmai 119: 149 - Psalmai 132: 10 - Psalmai 136: 4-9 - Psalmai 92: 2 - Psalmai 94:18 - Patarlių 17: 9 - Patarlių 15:17 - Psalmai 136: 16 - Psalmai 136: 23 Patarlių 10:12 - Saliamono giesmė 1: 7 - Patarlių 5:19 - Psalmai 52: 8 - Psalmai 89:33 - Psalmai 90:14 - Psalmai 63: 3 - Psalmės 85: 7 - Psalmai 57:10 - Patarlių 7:18


___________________________

Kaip gerai atlikote Malda Rasti Moters Meilę!.

Dabar norime pakviesti jus melstis svarbiausia malda, kurią galite padaryti savo gyvenime, darykite tai šiandien ...

Sakinys #1



___________________________

Tavo komentaras

Ką manote apie šią Malda Rasti Moters Meilę?

Palikite komentarus apie bet kurią iš žemiau esančių sienų.

Ačiū!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Prašome palikti klausimą arba gerą ir konstruktyvų komentarą čia.