Ieškoti šiame dienoraštyje

Malda už mano žmoną

Malda už mano žmoną

Ši malda yra taip pat prieinamas šiomis kalbomis: Anglų - Ispanų.

Didžiosios meilės Dievas,

Prašau jūsų pagalbos. Prašome paklausyk manęs.

Aš pripažįstu, kad aš nieko nežinau tikrosios meilės. Man reikia jūsų išmintį.

Aš ieškojau tinkamo moteris. Neradau jos.

Dieve, tik jūs žinote, kiekvienas. Jūs žinote, kas bus tobula žmona už mane. Padėkite man rasti dora moteris.

Ši situacija sukelia vargą ir skausmą mano sielos.

Prašome padėti man su ja. Jūs padėjo Izaoką rasti Rebeką. Jūs padėjo Jokūbą susitikti Rachelę. Turistinis vadovas po manęs per !.

Aš taip pat suprantu, kad turiu tai padaryti savo dalį. Aš turi tapti žmogus pagal savo atvaizdą. Žinau, gaus savo palaiminimą.

Aš meldžiu už žmoną; ir aš jums pažadu, kad ...

- Aš kantriai laukti jos.

- Aš visada parodyti savo švelnumą.

- Aš būsiu pasiruošęs atleisti ir atkurti.

- Aš ne ignoruoti ją. Aš visada jos klausyti.

- Aš būsiu maloningas ja. Lėtas pykti ir kupinas meilės.

- Aš ne atsitiktinis reikalus su kitomis moterimis. Žinau, kad jie bus nukreipti mano širdį nuo mano žmona.

Mano meilė lydės ją. Jis bus ištverti visą kelią.

Mano meilė jai visada bus pastovi.

Mano meilė jai bus pasiekti dangų.

Mano sandora liks ištikimas.

Mano bučiniai bus patenkinti ją.

Ji pasitiki manimi.

Mūsų meilė viršyti kitų malonumų gyvenime.

Padėkite mums augti stabiliai meilę. Padėkite mums praktikuoti atleidimą.

Padėkite mums pašalinti tarpusavio nusikaltimus. Noriu meilės, o ne neapykantą.

Aš nesu tobulas žmogus. Bet aš meldžiu, kad ji niekada manęs nekenčia.

Sunkiais laikais gali ateiti. Neleisk mums padalinti viena nuo kitos.

Aš noriu būti kaip jums Jėzaus. Aš noriu būti pirmas padėti, kai ji reikia.

Dieve, aš noriu būti drąsus žmogus, kad ji gali laikytis.Vyras ji žavisi.

Meldžiu, kad ji niekada manęs išsiginsi savo meilę ir ištikimybę.

Aš ją palaiminsiu būti kažkas, kas palaiko mane mano darbo.

Aš ją palaiminsiu, kad ji gali klestėti su mano meile.

Aš ją palaiminsiu tapti žmona, kurie rūpinasi mumis.

Aš ją palaiminsiu ir toliau miela moteris.

Aš pareiškiu, kad tik jos meilė bus patenkinti manimi bet kuriuo metu.

Dieve, laimink mus. Taigi mes mėgautis meilės malonumų amžinai.

Palaimink mus, siekiant suformuoti šeimos. Duok man savo išminties ir meilės, kad būtų galima.

Be Jėzaus vardu,

Amen.

________________________________________

Džiaugiuosi, kad jūs meldėsi "Malda už mano žmoną"!

Dabar aš kviečiame Jus atlikti kitą maldą. Tai svarbiausia malda.
Ši malda bus naudinga jūsų amžinybę.

Prašome sekti šią nuorodą:

Išganymo Malda


________________________________________

Ką manote apie šį maldos?

Prašome palikti savo komentarus žemiau.

Dėkojame! 

Mano žmona malda. Įkvėptas šių Biblijos eilutėmis: Pradžios 1:26 - Pradžios 24 - Pradžios 29 - I Karalių 11:1-2 - I Kronikų 16:34 - Psalmės 13:5 - Psalmės 25:6-7 - Psalmės 31:3;7 - Psalmės 33:22 - Psalmės 36:5 - Psalmės 52:8 - Psalmės 57:10 - Psalmės 63:3 - Psalmės 85:7 - Psalmės 86:17 - Psalmės 89:28;33 - Psalmės 90:14 - Psalmės 92:2 - Psalmės 94:18 - Psalmės 103:8 - Psalmės 119:149 - Psalmės 132:10 - Psalmės 136:4-9;12-18;23 - Patarlės 5:19 - Patarlės 7:18 - Patarlės 10:12 - Patarlės 15:17 - Patarlės 17:9 - Ekleziasto 9:1 - Giesmių Giesmė 1:2;7
Biblija - vaizdai: Mano žmona

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Prašome palikti klausimą arba gerą ir konstruktyvų komentarą čia.