Ieškoti šiame dienoraštyje

Išganymo Malda

Ši malda yra taip pat prieinamas šiomis kalbomis: Anglų - Ispanų.

Išgelbėjimas malda yra turbūt svarbiausia malda. Turėtume ją vadina # 1 malda.

Ši malda padės jums pradėti santykius su Dievu. Su šia malda Jūs:

šaltinis: Biblija - vaizdai: malda

Išganymo Malda

- Priimti, kad Dievas tave myli,
- Priimti, kad jūs esate nusidėjėlis,
- Priimti jo atleidimą iš jūsų nuodėmes,
- Priimti Jo išgelbėjimą planą už savo gyvenimą,
- Ir, priimti Jėzų Kristų kaip savo Gelbėtoją.

Melskimės:

"Dievas, tai yra mano pirmasis malda jums. Darau tai, nes man reikia tavęs.

Sutinku, kad esu nusidėjėlis. Nesu dalis jūsų šeimai. Jei aš mirsiu šiandien, mano gyvenimas bus prarasti visam laikui. Aš nenoriu, kad. Noriu savo amžinąjį gyvenimą.

Biblija sako, kad tu mane myli. Tu davei savo sūnaus gyvenimą. Tai buvo auka išgelbėti mane. Jėzus mirė vietoj manęs.

Aš negaliu suprasti šią auką. Kodėl tu mane myli tiek daug?

Dabar aš atėjau pas jus su nuolankia širdimi.

Sutinku su jūsų išgelbėjimą. Sutinku su jūsų atleidimą už savo nuodėmes. Prisipažinsiu, kad Jėzus Kristus yra mano gyvenimo Viešpats. Jis yra mano gelbėtojas tik. Manau, kad Šventoji Dvasia Jėzų prikėlė iš numirusių.

Dėl visa tai, dabar aš skelbia, kad būsiu išgelbėtas. Turiu teisę būti dangiškojo tėvo vaikas. Aš dabar priklauso jūsų šeimai. Man tapti visų savo palaiminimus įpėdinis.

Ačiū Dievui. Ačiū Jėzų. Dėkojame Šventoji Dvasia.

Amen."

Sveikiname !!!

Jūs ką tik meldėsi išgelbėjimas maldą. Dabar jūs esate dalis Dievo šeima. Jis yra tėvas, ir mes esame broliai.

Biblija moko, kad yra daug palaimos laukia jūsų. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai perskaityti juos ir tikėti. Dievas gali suteikti Jums visą sėkmę gyvenime.

Raginu jus prisijungti prie žmonių, kurie myli Dievą grupę. Studijuoti Bibliją su jais. Sužinokite visas išmokas, teises, teises ir pareigas, kurios jūs turite Dievo šeima.

Užpildykite šią anketą ir aš:

- Palaimink savo gyvenimą, kai aš melstis už mano skaitytojai,
- Padėti Jums susirasti išteklius daugiau sužinoti apie Dievą, ir
- Pranešti jums, kai aš skelbia naujų maldas.



Galiausiai, jei jums įdomu žinoti, kur aš gauti tuos linijos melstis? Leiskite man pasidalinti su jumis Biblijos eilučių, kurios įkvėpė šį išganymo maldą.

- Jono 1:12 "Visiems, kurie Jį priėmė, Jis davė galią tapti Dievo vaikais­ tiems, kurie tiki Jo vardą,".

- Jono 3:16 "Nes Dievas taip pamilo pasaulį, jog atidavė savo viengimį Sūnų, kad kiekvienas, kuris Jį tiki, nepražūtų, bet turėtų amžinąjį gyvenimą.".

- Romiečiams 3:23 "nes visi nusidėjo ir stokoja Dievo šlovės".

- Romiečiams 5:8 "O Dievas mums parodė savo meilę tuo, kad Kristus mirė už mus, kai tebebuvome nusidėjėliai.".

- Romiečiams 6:23 "Atpildas už nuodėmę mirtis, o Dievo dovana­amžinasis gyvenimas per Jėzų Kristų, mūsų Viešpatį".

- Romiečiams 10:9 "Jeigu lūpomis išpažinsi Viešpatį Jėzų ir širdimi tikėsi, kad Dievas Jį prikėlė iš numirusių, būsi išgelbėtas".

- Ephesians 2:8-9 "Nes jūs esate išgelbėti malone per tikėjimą, ir tai ne iš jūsų­tai Dievo dovana, ir ne dėl darbų, kad kas nors nesigirtų.".

Dėkojame, kad skaitote šį toli!

______________________________

Išganymo Malda. Ką manote Išganymo Malda?

Prašome palikti savo komentarus žemiau.

Dėkojame!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Prašome palikti klausimą arba gerą ir konstruktyvų komentarą čia.