Ieškoti šiame dienoraštyje

Vyras - Mano būsimu vyru malda


Ši malda yra taip pat prieinamas šiomis kalbomis: Anglų - Ispanų.

Dievas Meilės,

Prašome padėti man rasti gerą vyrą.Žmogus, kurį aš galiu mylėti be išlygų.Žmogus, kuris myli mane, kaip Biblija moko.

Aš nenoriu gaišti savo laiką su atsitiktinis mėgėjams.

Noriu susivienyti su vyru Dievo. Tūkstančiui kartų ateis pas mus. Visi jie bus palaiminti vaikai.

Biblija sako, kad jūs padarėte vyro pagal savo paveikslą ir panašumą. Prašau duoti man vyrą, kuris veiks kaip jūsų tikrąjį sūnų.

Meldžiu, kad ...

Jis bus geras klausytojas.

Jis bus malonus ir suteikia asmeniui.

Jis visada bus pasirengęs man padėti, kai man reikia jo.

Jis niekada manęs išsiginsi savo meilę, nei nesugeba jo lojalumo sandoros.

Jis bus pajėgi atleisk man, kai aš nepavyks.

Jis nebus vyras skiriamas romantiškų reikalus su kitomis moterimis. Karalius Saliamonas nepavyko šį būdą ir jo širdis buvo nukreipiami iš jūsų.

Jis visada išlaikyti savo meilės konstantą. Jis bus išlaikyti savo ištikimą sandorą su manimi.

Jis bus maloningas ir gailestingas vyras. Jis bus vyras kantrus.

Jis bus žmogus, kuris žino, kaip kovoti gyvenime. Mes pavyks.

Jis bus visada prisiminti, kad parodyti man savo švelnumą ir meilę.

Jo meilė mane paguos sunkmečiu gyvenime.

Jo priežiūra paskatins mane nesustoti.

Jo meilė pasieks dangų.

Jo meilė truks visą gyvenimą.

Jo meilė niekada nesibaigs.

Dieve, prašome padėti man pažadinti savo interesus visuose savo projektus ir veiklą. Aš noriu, kad jis žinotų, jog Aš esu jos tiesa partneris gyvenime.

Padėkite man kalbėti ir apie tai, kiek jis myli mane.

Aš skelbia, kad ...

- Tik jo meilė pasotinti mane.

- Jo meilė leis man dainuoti džiaugsmo.

- Aš galės pasitikėti Jo meilėje.

- Aš džiaugiuosi savo meilės nepaisant sielvarto ir kančių gyvenime.

- Aš taps konkurso žmona, žavus ir gražus akis. Mano meilė bus sužavėti jį visą laiką.

- Mes gyvename mylėti vienas kitą laikais gausa ir trūkumas.

- Aš klestėti jo pusėje, o gyvena tikri savo meilę.

- Jo meilė man bus geriau nei gyvenime.

- Aš mėgautis jo lūpų daugiau nei vyno bučinių.

Ir kartu mes gerti meilės taurę.

... amen.

___________________________________

Džiaugiuosi, kad jūs meldėsi "Vyras - Mano būsimu vyru malda"!

Dabar aš kviečiame Jus atlikti kitą maldą. Tai svarbiausia malda.
Ši malda bus naudinga jūsų amžinybę.

Prašome sekti šią nuorodą:

Išganymo Malda


___________________________________

Ką manote apie šį maldos?

Prašome palikti savo komentarus žemiau.

Dėkojame!

Vyras - Mano būsimu vyru malda. Įkvėptas šių Biblijos eilutėmis: Pradžios 1:26 - Išėjimo 20:6 - Skaičių 6:25 - Skaičių 14:19 - Pakartoto įstatymo 10:18 - I Karalių 11:1-2 - I Kronikų 16:34 - Jobo 10:12 - Psalmės 21:7 - Psalmės 25:6;7 - Psalmės 31:7 - Psalmės 36:5 - Psalmės 52:8 - Psalmės 63:3 - Psalmės 85:7 - Psalmės 86:17 - Psalmės 89:28;33 - Psalmės 90:14 - Psalmės 92:2 - Psalmės 94:18 - Psalmės 101:1 - Psalmės 103:8 - Psalmės 119:76;149 - Psalmės 130:7 - Psalmės 136:5-9;12-25 - Patarlės 5:19 - Patarlės 7:18 - Patarlės 15:17 - Patarlės 17:9 - Giesmių Giesmė 1:2;7 - Biblija - vaizdai: Vyras

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Prašome palikti klausimą arba gerą ir konstruktyvų komentarą čia.