Ieškoti šiame dienoraštyje

Malda Dievui už pinigus

Malda Dievui už pinigus

Ši malda yra taip pat prieinamas šiomis kalbomis: Anglų - Ispanų.

Dievas, dangaus ir žemės,

Absoliutus savininkas visos aukso ir sidabro. Meldžiu jūsų pagalbos mano finansus.

Viešpatie, prašome padauginkite savo darbą produktą. Man reikia mokėti savo skolas ir gyventi oriai.

Noriu klestėti. Norėčiau paveldi savybes mano vaikai kada nors.

Žinau, kad gerus ir blogus laikus pasieks visus. Prisipažinsiu, man reikia tavęs!

Padėkite man būti protingas ir apdairus visose verslumą.

Duok man:

- Žvalgybos mokytis. Turiu suprasti, kaip valdyti ir investuoti.

- Jūsų išmintis. Aš turi sugebėti atmesti pinigus, kai tai nėra gerai man.

- Galimybė padaryti sąžiningą verslą. Aš nenoriu, kad negerbiate jums.

Dieve, tu verti puikių tarnų. Noriu būti pajėgi gaminti dvigubai vidurkį.

Noriu būti efektyvus visose siekiams. Jūsų pasitikėjimas man augs. Jūs galų gale pasitikėk manimi daugiau nei iš pradžių davė man.

Aš ne priklauso nuo pinigų. Jūs mokė tai jūsų mokiniams. Aš esu savo mokinį dabar.

Tik jūsų išmintis duos man gyvenimą. Pinigai nebus.

Aš nenoriu elgtis kaip pataikauja. Taip pat teisintis gauti pinigus iš kitų.

Padėkite man suprasti, kad ...

- Pinigai yra ne mano draugas.

- Aš niekada mylėti pinigus. Popierius negali pasotinti sielą.

- Meilė pinigams yra visų blogybių šaknis.

Žmonės, kurie trokšti pinigų nukreipiami iš jūsų. Daug blogybių atsitikti tiems žmonėms.

Dieve, išlaikyti mane nuo pirmenybę pinigus daugiau nei jūs.

Vienas iš jūsų mokinių išdavė jums 30 sidabrinių. Tada jis nusižudė.

Laikyti mane nuo blogą reputaciją.Asmens, kuris myli pinigus reputacija.

Vietoj to, aš naudoti mano pinigus išaukštinti tave. Aš padėsiu su statybos ir priežiūros savo šventyklą.Vieta, kur jūsų vardas yra garbinamas. Jums bus išaukštintas visuomenės tarpe.

Dieve, aš jums pažadu, kad ...

- Aš sugrįšiu pinigus, jei aš galiu gauti daugiau nei turėčiau. Aš ne laikyti pinigus, kad priklauso kažkam kitam.

- Aš nemyliu pinigų. Aš būsiu patenkintas, ką turiu. Tu pažadėjai mane "Aš niekada tavęs nepaliksiu ir nepaliks jus".

- Aš neveiks kaip lupikas. Aš ne elgtis kaip palūkininkas su broliais ir seserimis. Aš nekainuos jiems palūkanas.

- Aš visada moka savo darbininkų kiekvienos dienos pabaigoje. Aš nenoriu jiems eiti verkti jums. Aš nenoriu būti nuteistas už nuodėmę prieš juos.

- Aš niekada priimti pinigus ir sužeisti žmones. Daug mažiau su savo tautos Izraelio.

- Aš nepriimsiu nelegalių pinigų. Aš žinau, kad ji netrukus baigtis.

- Aš nepriimsiu kyšius bet kokios rūšies.

- Aš ne papirkti teisėjus ir institucijas.

- Aš ne prostitucijos mano kūną. Aš ne gauti pelną iš prostitucijos. Aš neduosiu jums aukos iš tų prieaugio.

Jūs jau davė man daug palaiminimų. Aš žinau, jūs man duoti daugiau. Aš rūpintis jų ištikimybės.

Prašome padėti man organizuoti savo finansus. Noriu, kad būtų galima pasidalinti su kitais.

Aš noriu būti kaip jus Viešpats. Kažkas gali daugintis palaiminimus. Galintys pasotinti iš minios alkį.

Noriu būti pagalbininkas kitiems. Turi būti ne mano bendruomenės stokojantiems.

Aš tarnauti žmonėms su meile. Ne už pinigus.

Aš nebebus išdidus. Dabar aš nuolankiai sako: "Dievas nori, aš pavyks!"

Be Jėzaus vardu,

Amen.

____________________________________________

Džiaugiuosi, kad jūs meldėsi "Malda Dievui už pinigus "!

Dabar aš kviečiame Jus atlikti kitą maldą. Tai svarbiausia malda.
Ši malda bus naudinga jūsų amžinybę.

Prašome sekti šią nuorodą:

Išganymo Malda


____________________________________________

Ką manote apie šį maldos?

Prašome palikti savo komentarus žemiau.

Dėkojame!

Lietuvos Pinigai - Malda į Dievą. Įkvėptas šių Biblijos eilutėmis: Pradžios 43:12 - Išėjimo 22:25 - Kunigų 25:36-37 - Pakartoto įstatymo 23:17-19 - Pakartoto įstatymo 24:15 - II Karalių 4:1-7 - II Karalių 5:26-27 - II Karalių 12:5;14 - Psalmės 15:5 - Patarlės 13:11 - Patarlės 17:16 - Patarlės 19:14 - Ekleziasto 5:10 - Ekleziasto 7:12 - Ekleziasto 9:11 - Michėjo 3:11 - Agėjo 2:8 - Mato 27:5 - Morkaus 6:8;37 - Luko 14:28 - Luko 16:14 - Luko 19:13;16;24 - Apaštalų darbai 4:34 - 1 korintiečiams 16:2 - 1 tesalonikiečiams 2:5 - 1 Timotiejui 3:3 - 1 Timotiejui 6:10 - Žydams 13:5 - Jokūbo 4:13 - 1 Petro 5:2 - Judo 1:11 Biblija - vaizdai: Pinigai

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Prašome palikti klausimą arba gerą ir konstruktyvų komentarą čia.